Miro - 28 januari 2012

Publicerat av Jennie Börs den 28 Januari 2012 kl. 16:53 i Ridpass - Miro
Red i dressyrsadeln idag, Miro var lite smågalen! Han var överallt och ingenstans, öste bara på framåt. Därför blev det mest galopp idag, bara för att han skulle få galoppera av sig ordentligt. Det gick inte så superbra, kändes lite bättre på slutet i alla fall.

På måndag blir det i alla fall att ringa till massören igen. Han har stelnat till något otroligt i högerbak, trots att jag gymnatiserar det samt stretchar. Det är precis som att rida honom för ett år sedan, det enda man fokuserar på är högerbak. Därför tycker jag att det är värt att ge massage en chans till nu, för det hjälpte verkligen sist!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback