Miro - 19 januari 2012

Publicerat av Jennie Börs den 19 Januari 2012 kl. 20:53 i Ridpass - Miro
Vi tog tag i gårdagens planer idag istället, trots ett överfullt ridhus (dock bomfritt i alla fall). Han var lite mer framåt igår, vilket kändes skönt. Mycket bråk med högerbogen i vänster varv, han måste hela tiden argumentera emot varför den ska vara på plats. Vi galopperade lite idag också, till Miros glädje. Går framåt i alla fall, men avslappnad vill jag inte påstå att han är. Avslutade med att rida lite öppnor, även där är han lite surig. Blr så fort man sätter lite press på honom, förhoppningsvis försvinner det när han är helt igång. Men jag är i alla fall nöjd med dagens ridpass. :)



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback