Lördag och söndag

Publicerat av Jennie Börs den 22 Januari 2012 kl. 20:30 i Vardag
Gårdagens Tacokväll blev väldigt lyckad! Tittade på Smurfarna till maten, tyvärr dubbad men det är smällar man får ta. Måste se den på engelska också någon gång. Efter maten blev det lite lek i ridhuset, först höjdhoppning (jag höll mig dock utanför den biten) och sedan mörkerkurragömma. Det har jag inte lekt sedan alla år på Lilla OS i Järvsö, dock lite läskigare att leka i skogen än i ridhuset. ;) Resten av kvällen blev det lite lekar i samlingsrummet innan det blev bäddning och film nummer två, Trassel.

Idag har vi haft stalljour, jag hade dessutom stalltjänst. Jenny hade också stalltjänst så vi hann med att prata en hel del! Mellan förmiddagspasset och insläppet var jag hem och tog det lite lugnt, efter insläppet blev det tävlingsmöte. Nu ska jag strax kolla på Ponnyakuten, men först gå igenom min redovisning inför imorgon!

Kommentarer
Kommentar av: Alexandra

sv: Tack, jag meed :D



fin blogg :)

2012-01-23 @ 20:50:37
Blogg: http://alexofisen.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback