Fredag i stallet

Publicerat av Jennie Börs den 27 Januari 2012 kl. 21:31 i Vardag
Dagens stallfredag har rullat på väldig snabbt. Började med insläpp, alla hästar var snälla. Till och med Robbie kunde gå in som en normal häst. Blev sedan lite smörjning tillsammans med Klara, samtidigt som vi bläddrade igenom Höökskatalogen. Vet inte hur många gånger jag bläddrat igenom den nu, hehe. Naturligtvis blev det även en del prat om allt mellan himmel och jord.

Vi förflyttade oss sedan ut i stallet. Frisering av Miros man stod på schemat, lånade Karins urtunningssax för att underlätta lite. Mycket lättare att få en fin look på manen med urtunningssax, måste verkligen införskaffa mig en egen. Manen fick fortfarande vara lite halvlång, tar av den ännu mer inför tävlingssäsongen sen tänkte jag. Resten av kvällen rullade på med mockning, prat och fodring.

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och slå igång sjätte säsongen av Vänner, hade varit en toppen fredag om det inte vore för min onda hals ..


Han med stort H.

Kommentarer
Kommentar av: Fanny

Vad söt liten ponny du har!

2012-01-28 @ 13:13:19
Blogg: http://hastsystrarna.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback