Fredag den trettonde

Publicerat av Jennie Börs den 13 Januari 2012 kl. 10:25 i Vardag
Idag är det fredag den trettonde, jag tror dock inte att det är en otursdag. Tretton har alltid varit mitt turnummer och jag gillar fredagar. Har större delen av skoldagen framför mig fortfarande, men den är nog snart över trots allt. Har en stund kvar av Digitalt skapande (rast just nu) och efter det består dagen av IBRAB, ska försöka få något vettigt gjort med ver hur det brukar bli på fredagseftermiddagen.

Ikväll blir det att åka med Miro till Hedenslund. Tanken är att försöka rida ett ordentligt dressyrpass med lite skolor och sådant. Han ska även få galoppera av sig lite, ridhuset där är större än hemma. Han blir nog glad när han får åka lite transport och komma hemifrån ett tag, tänkte dessutom klä upp honom lite med ett fint schabrak och lindor!

Kvällen kommer bestå av förberedelser inför helgens ULK-kurs!


Arkivbild (därav storleken).

Kommentarer
Kommentar av: Anonym

du borde sänka handen på bilden..

2012-01-13 @ 18:55:01
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback