Förvirrad Jennie

Publicerat av Jennie Börs den 25 Januari 2012 kl. 20:25 i Vardag
Gick just igenom mitt arkiv och insåg att det är flertalet ridpass som jag skrivit "2011" på i rubriken istället för "2012". Nu är det i alla fall ändrat på samtliga och jag ska försöka lära mig att vi har ett nytt år. Lättare sagt än gjort.

Har jobbat vidare med bloggdesignen idag, största problemet just nu är att designen inte fungerar i Explorer. Chrome och FireFox fungerar allt utmärkt i, men i Explorer ligger allting huller om buller. Texten har fel färg och så vidare. Får se om jag måste börja om från början eller om jag kan hitta felet. När det är klart ska jag fixa färdigt headern och sedan kommer jag publicera allt här på bloggen! En sak är i alla fall säker, det här kommer bli bästa designen hittills!


Här bakom gömmer sig den nya designen!

Kommentarer
Kommentar av: Sandra - TeamGustafsson

Spännande!! :-D

2012-01-25 @ 20:44:05
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback