Förberedelser

Publicerat av Jennie Börs den 13 Januari 2012 kl. 22:57 i Vardag
Det blev en väldigt lång stalldag idag. Var i stallet vid halv fyra och kom hem strax innan nio. Att åka fram och tillbaka till Hedenslund och rida samt allt för och efterarbete tar runt tre timmar bara det! Blev även kvar i stallet då jag behövde fixa lite för ULKen och sedan blev jag kvar med Klara.

Väl hemma har jag packat lite inför morgondagen, sammanställt den sista arbetsuppgiften och sett över allting annat. Blir på Fornby hela helgen vilket betyder att jag inte kommer kunna blogga så en del tidsinställda inlägg har jag också fixar.

Hoppas att ni får en riktigt bra helg! Jag tror att min kommer bli riktigt lärorik och rolig.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback