För en rättvis bedömning?

Publicerat av Jennie Börs den 22 Januari 2012 kl. 14:26 i Tankar & åsikter
Hittade den här sidan via Dressyrmupparnas blogg, en riktigt bra idée måste jag säga. Om detta kommer fungera så pass bra som det beskrivs på sidan tror jag att det kan bli en stor fördel för många, speciellt för de som har tävlingsnerver eller har svårt att komma ut på tävling.

Någonting som jag skulle tycka vara intressant skulle vara att skicka in en film på Miro från hemmaplan, just för att se vad skillnaden blir jämfört med på tävlingsplatsen. De flesta hästarna går ju bättre hemma, då både häst och ryttare känner mindre press på sig och så är det även för mig och Miro. Han går oftast som en klocka på framridningen, sedan kommer man in på banan och han blir spänd. Vi får väl se hur vinden vänder sig i framtiden!



Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback