En tysk, en fransk och en Bellman

Publicerat av Jennie Börs den 04 Januari 2012 kl. 20:28 i Tankar & åsikter
Idag trillade det ner ett New Forestbladet i vår brevlåda. Det stod flera sidor om NF-SM och Miro fanns givetvis med på bild, dock ser han inte glad ut för fem öre (det var han inte på visningen för den delen heller, då han tyckte alla flygfän kunde fara åt skogen). Än en gång berättas det att poängen inte alltid är poängen avgörande för slutresultatet:
"Ge inte upp för att din ponny "bara" fått 40p sa speakern inför sluttampen i BIS-ringen, mycket kan hända där, för här har de slagit 44 poängarna så det står härliga till."

Det jag egentligen ville komma till är att min ponny tydligen blivit fransk istället tysk. Likt som de uttalade hans nämn där nere har de skrivit, nämligen Miró. Det kanske låter lite flashigare, men jag gillar faktiskt ett vanligt och klassikt Miro allra bäst!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback