Då och nu

Publicerat av Jennie Börs den 14 Januari 2012 kl. 20:00 i Allt & inget
Någonting som jag personligen tycker är väldigt roligt att ha på sin häst är exteriörbilder. På dessa bilder kan man tydligt se vilka förändringar som skett hos hästen. Har hästen blivit smalare eller kanske lite rund om magen? Har den musklat om sig? Hur förändras pälsen mellan sommar och vinter? De är dessutom väldigt fina att titta på.

Jag och Klara brukar ha små fotodagar till och från för att fota dessa bilder. Min teknik för att hantera kameran har förändrats likt så har vi hittat tekniken för att få till de bästa och mest rättvisa bilderna. Här har jag valt ut sex olika bilder på Miro från olika tillfällen. Den absolut tydligaste skillnaden är att det fett som fanns från början har försvunnit och istället har muskler tillkommit. Mer muskler ska det dessutom bli på vissa ställen! Första bilden är en hagbild, från andra dagen i vår ägo. Idag firar vi förresten 19 månader!


Vad tycker ni, exteriörmässigt och om utvecklingen från då till nu.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback