Bloggar jag läser

Publicerat av Jennie Börs den 17 Januari 2012 kl. 08:21 i Allt & inget
Fick en fråga på vilka bloggar jag läser och den frågan är ganska svår att svara på. Jag klickar in på en uppsjö av bloggar varje dag, men jag läser inte ens hälften av dem till punkt och pricka. Större delen av bloggarna tittar jag mest in på för att se om det finns något intressant och läsvärt. Men här kommer en lista på bloggar jag besöker i stort sätt dagligen, det är ingen speciell ordning.

www.dressyrmupparna.se
www.carlssonpataket.se
www.johannagrant.se
www.linnforsstrom.blogg.se
www.doverholtdanai.blogg.se
www.ponnysanning.se
www.ponnystyle.blogg.se
www.ponnybruden.blogg.se
www.ungdressyr.blogg.se
www.ungadressyrryttare.blogg.se
www.fhoglund.webblogg.se
www.norrlandsryttare.blogg.se
www.dressyrfjollorna.blogg.se
www.teamgustafsson.blogg.se
www.stjernkvist.blogg.se
www.ylvafalkestrom.blogg.se
www.dalaryttaren.blogg.se
www.ztreliiin.blogg.se
www.sarahhbergman.blogg.se

Det är de jag kan komma på just nu, kanska missat någon. Tips mottages fortfarande. :)

Kommentarer
Kommentar av: Sandra - Teamgustafsson

Roligt att du läser våran blogg! :)<3

2012-01-18 @ 15:20:41
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Kommentar av: Sandra - Hon med isabellen!

åh vad roligt att du läser min, wiie :D

2012-01-29 @ 21:25:53
Blogg: http://ponnybruden.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback