Anonyma kommentarer

Publicerat av Jennie Börs den 15 Januari 2012 kl. 10:00 i Tankar & åsikter
Den senaste tiden har jag fått flertalet kommentarer signerade med "anonym". Alla dessa anonyma kommentarer har påpekat någonting negativt, de tycker att jag gör fel eller att jag bör ändra på någonting. Tyvärr kära anonyma kommenterare har jag bestämt mig för att inte ta åt mig av dessa kommentarer då ni är fega människor som sitter bakom en datorskärm och inte vågar visa vilka ni egentligen är. Ni letar fel hos oss andra och berättar sedan dessa för oss. Era åsikter skapar ni ifrån ögonblicksbilder, vilket inte är det säkraste bevismatrialet.

Det roliga i det hela är att egentligen handlar alla dessa kommentarer till 99 % om avundsjuka. En motfråga, känns det bättre i hjärtat att klanka ner på den/de man är avundsjuk på? Det tror jag faktiskt inte.

Våga visa vem du är och stå för dina åsikter. Tänk på att jag ser alla ip-adresser, så om jag nu skulle vilja skulle jag utan problem kunna ta reda på vem du är.



Kommentarer
Kommentar av: Sandra - Teamgustafsson

Håller med dig till 110%!

2012-01-15 @ 15:08:12
Blogg: http://teamgustafsson.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback