Miro - 26 maj 2011

Publicerat av Jennie Börs den 26 Maj 2011 kl. 21:08 i Ridpass - Miro
Åååh, sånna här dagar får han mig bara att skratta! Först var han lite här och där och ville helst titta på annat. Jobbade på att böja igenom honom i början men ha ville gärna försöka komma undan men det blev bättre. Sen när jag började galoppera var han typ galen! Haha, nej då, men han låg på som fan och ville helst av allt köra järnet. Efter att ha legat på en volt med miljoner halvhalter började han lugna ner sig i alla fall. Så härlig att rida, han ville trampa under sig helt och hålla kvar energin, samma känsla som när jag har ett spö i handen!

När jag galopperade igen var han lugnare, men gudars vilken känsla jag fick. Bästa ponnyn! I traven var han lite ostadig, men det var jag också. Av någon anledning så längde jag lädren och det skulle jag inte gjort, för skänkeln blev jättefladdrig. Men jag är nöjd, nöjd! Nu taggar vi inför tävlin för fulla muggar! :D


Om det fanns ord som kunde förklara hur mycket jag älskar dig.

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback