Helgens startlistor

Publicerat av Jennie Börs den 12 Maj 2011 kl. 22:00 i Tävling




Blivit lite ändringar sedan jag kollade de premilinära, då skulle jag startat först i LCn och typ i mitten på Lbn om jag inte minns fel. Kom just på att jag borde repetera lite dressyrprogram, kommer inte ihåg hela LC:2an, kan i alla fall början och vet att det är konstiga snett igenom. Får ta tag i det imorgon, jag har ju i alla fall lätt att lära mig program. Behöver inte byta nummer på nummerlappen heller, om jag inte missminner mig hade jag 25 i Insjön också.

Kan även säga att jag förhoppningsvis kommer fota, det beror lite på vädret och om jag måste vara funktionär eller nått efter jag ridit. Annars tänker jag faktiskt ta och fota, det var länge sedan!


Kommentarer
Kommentar av: Anonym

Topia äter typ inget av sitt hö, max 7-8 kg om dagen och hon borde äta typ 15..

får lite panik eftersom jag ser hur hon sjukner i vikt med :(

2011-05-12 @ 22:13:09
Kommentar av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Hej! Jag har nu en tävling på bloggen där du kan vinna ett snyggt Schockemöhle-schabrak i valfri färg och modell! Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget genom att svara på frågan så är du med i lottningen!



Klicka här för att komma direkt till tävlingsinlägget:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2011/may/vinn-ett-schockemohle-schabrak.html

2011-05-12 @ 22:40:55
Blogg: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback