Helgens startlistor

Publicerat av Jennie Börs den 27 Maj 2011 kl. 23:53 i Tävling


Så här ser starlistorna ut inför helgens tävling som går av stapeln på söndag. Tror inte jag nämnt att jag ska tävla i Leksand då, men det ska jag i alla fall. Det blir en tidig morgon i alla fall. Inte så jättemycket starter, bara tre stycken i LCn! Det betyder i och för sig att jag sämst kan blir trea, haha. ;) Två helt nya dommare, tror inte jag har ridit för någon av dem på Miro förut. Lite tråkigt när det blir nya hela tiden, det går lixom inte riktigt att jämföra protokollen då.

En sak är i alla fall lite smårolig, i Insjön hade jag nummer 25 på nummerlappen och i Säter lika så. I söndags hade jag och Evita nummer 4 och det ska jag och Miro ha nu. Fortsätt så! Då slipper jag ju byta nummer på nummerlappen, dagens i-landsproblem?

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback