Dressyrdebut

Publicerat av Jennie Börs den 09 Maj 2011 kl. 21:54 i Tävling
Nu har jag bestämt och anmält mig och Evita till våran dressyrdebut! Trodde faktiskt inte att vi skulle hinna debutera redan nu i vår, eftersom jag vill få mer rutin med Miro innan jag slänger in två ponnyer i transporten och åket iväg.

I alla fall, egentligen var det tänkt att jag skulle rida Miro även den här tävlingen, men jag hade blandat ihop när det var på vilken klubb. Och att låta honom tävlat fem helger i rad kändes inte så bra. Men eftersom det ligger så pass nära så tänkte jag att då kan jag åka iväg med Evita istället. :) Rider bara en klass, LC:2, sen får vi väl se hur det går. Jag gör det enbart för skoj skull och för att hon ska få komma ut lite. Så den 22/5 åker vi iväg till Hedemorabygdens Ridklubb på en liten turné!


Om Evita själv fick välja tävlingsgren!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback