Bad update

Publicerat av Jennie Börs den 03 Maj 2011 kl. 20:45 i Vardag
Vet att uppdateingen varit ganska värdelös den senaste tiden, men jag har varken haft lust, tid eller motivation .. Dagarna går bara runt och det händer inget speciellt, det enda jag i stort sätt uppdaterat om är ju dagens ridpass. Haft en del skolarbete för den delen också och emr blir det väl .. Ett NP i tyska imorgon, ska skriva en uppsats om min hobby. Vi får ha stöd ord med oss i alla fall, tyvärr kommer jag inte på vilka ord jag kan behöva. Det kommer antagligen upp imorgon när jag sitter där och ska skriva?

Har NP i matte på torsdag och en engelska grej på fredag, sedan är det äntligen helg! Motivationen kommer kanske någon gång, förhoppningsvis. Men det är ganska skoj att statistiken håller sig bra trots min dåliga uppdatering! Ni som har förslah på vad ni vill läsa om får gärna posta de i en kommentar. :)

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback