Äntligen helg

Publicerat av Jennie Börs den 13 Maj 2011 kl. 15:03 i Vardag

Nu är skoldagen avslutad, visserligen har jag varit hemma en stund nu men ändå. Det nationella hörprovet i Tyska var typ .. barnsligt lätt! Simpla frågor och det var bara att lyssna för att uppfatta svaren, haha. Någon del var lite klurigare, men då kunde man oftast använda sig av uteslutningsmetoden. Var kanske runt fem grejor som jag är lite osäker på om jag uppfattade rätt sen var det en fråga (som det skulle vara två svar i) som jag inte missade.

Genetik-"provet" var inga problem det heller. Superenkelt! Nu sitter jag och lyssnar på musik, det dåliga är att jag lyssnat för många gånger på alla bra låtar på Spotify. Nej, nu ska jag snart dra mig upp till stallet! Idag blir det en liten uteritt bla, men även att bygga dressyrstaket inför helgens tävlingar sen tänkte jag försöka hinna smörja Miros dressyrsadel, sadelgjord och träns så är det klart tills på söndag! :)


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback