Uttråkad

Publicerat av Jennie Börs den 02 Mars 2011 kl. 23:04 i Allt & inget

Jag har verkligen jättetråkigt, vill skriva några roliga inlägg men mina idéer jag hade imorse har helt försvunnit! Just nu sitter jag och lyssnar på bra musik och tittar igenom folks bilddagböcker. Det är faktiskt ganska roligt att titta tillbaka i tiden, spelar ingen roll om man följt dem länge eller inte!

Inatt ska jag sova första natten utan något stöd för armen för första gången på tre veckor och en dag, lite läskigt faktiskt. Är orolig att jag ska göra någon hastig rörelse så jag får ont, det  har nämligen hänt även om jag haft ortos på. Men förhoppningsvis ska det gå bra!

Det här känns som ett meningslöst inlägg, haha. Nu ska jag titta vad Trulsa vill för hon springer in och ut ur mitt rum ..


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback