Stallet

Publicerat av Jennie Börs den 02 Mars 2011 kl. 20:07 i Vardag

Just kommit hem från stallet (eller, jag har hunnit med att duscha också!). Har pysslat lite granna med båda ponnyerna, de är så mysiga båda två. För Miros del blev det hovskäggsfrisering, jag är inte så där superbra på det, men det får duga. Även lite ryktsten och klining. Evita blev också ryktstenad, samt rengjorde jag hennes vita bakben så gått det gick!

Imorgon (eller på fredag, men lutar åt imorgon) ska jag och Klara ha en liten fotodag igen. Då måste ponnyerna givetvis vara lite snygga! Miro ska ha sitt dressyrträns med silvirga swarovskipannbandet, såklart. Evita däremot har jag inte bestämt mig riktigt ännu. Blir det svarta, vitfodrade aachentränset eller Miros remontträns med strasspannband. Framtiden får helt enkelt utvisa den frågan!



Såhär kommer Miro se ut (men kanske ska knoppa pannluggen?) och liiite mindre päls!


Vit fodrat eller det andra? Fast har hon det till höger kommer hon givetvis vara nakenfis + att jag är borttagen!

Nu ska jag höra hur det gått för Sofie och Ylva att rida ponnyerna idag. :)


Kommentarer
Kommentar av: ylva

hon får finare huvud i de vitfodrade eftrsom att hon redan har lite "långt huvud". fast hon passar dock bäst i brun..

2011-03-02 @ 20:38:20
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback