Miro - 28 mars 2011

Publicerat av Jennie Börs den 28 Mars 2011 kl. 21:04 i Ridpass - Miro

Vart en promenad idag, ner för reningsverksbacken och över bron för träningens skull. Han var jätteduktig, han fick först en bit nedför eftersom Evita inte ville, sen gick Miro för sagt för henne så då böt vi plats igen. Han gick även först över bron, Evita hade promt bestämt sig för att NEJ. Tar man en liten bit i taget så fungerar det, men han tycker det är lite obehagligt. Sen promenerade vi uppåt igen. Bra att även jag fick lite motion. Backen är inte precis kort.

Johanna skulle ta bilder med mobilen tänkte hon, men smart som hon var så hade den inget batteri. Min har sagt adjö för sig, de får ni läsa mer om i ett annat inlägg.


Kommentarer
Kommentar av: ylva

tööönt hon är om hon inte går över ..

bli arg på henne .. hon testar bara .. -.- <3

pussa extra

2011-03-29 @ 14:12:36
Blogg: http://ylvafalkestrom.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback