Hemma från stallet

Publicerat av Jennie Börs den 11 Mars 2011 kl. 20:33 i Vardag

Hemma från stallet, har inte gjort något speciellt. Kelat med Nelson (ja, han reste sig mot mig så han blev så lång att han kunde klona fast sig i mitt lår!), borstat lite på Miro och umgåts. Johanna och Alex rider (eller de är kanske färsiga nu), men jag gick hem efter jag, Cissi och Karin kvällsfodrat. Evita var i alla fall ganska söt när hon kom in i ridhuset, kan säga att hon börjat brunsta gaanska rejält! Hon vart superkär i Blacky, sen när han gick ut fick hon nöja sig med Miro. ;)


Kommentarer
Kommentar av: Michelle

Superfina ponnyer :) Jag har också en new forest - underbar ras!

2011-03-11 @ 22:11:07
Blogg: http://dressyrgalningen.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback