Hästnet

Publicerat av Jennie Börs den 09 Mars 2011 kl. 08:51 i Vardag

Sovmorgon till fem över halv tio idag, som alla onsdagar. Egentligen har jag eval och är i stallet pch rider, ingen har ens påpekat att jag inte kan rida med min arm så, ja. Och skulle de säga något så har jag teorilektion! Jag rider inte när jag är frisk heller, det hinner jag inte med på den korta extra tiden jag får på morgonen. Men aja, jag får lite sovmorgon i alla fall. ;)

Just nu sitter jag och tittar på ponnyer på hästnet, dressyrponnyer kat. D om man ska vara petig. Hittat flera stycken som ser trevliga ut som jag skulle kunna tänka mig att provrida. Men det får nog stanna i mina drömmar .. Nu ska jag fördiva tiden tills det är dax att dra på sig ytterkläderna och gå till skolan!


Bild från när jag provred Miro. :)


Kommentarer
Kommentar av: Sandra <3

vadå ska du köpa en ny ponny?

2011-03-09 @ 15:25:32
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback