H3fewlqhrui2rfhjkqry3

Publicerat av Jennie Börs den 27 Mars 2011 kl. 22:54 i Vardag

Galen? Jotack, det är bara förnamnet! Har tagit mig en och en hlav timme att titta på ponnyakuten, vilket är en halvtimme långt. Anledning, SVT är segt som bara den och buffrar och laggar hela tiden. Måste vara SVT som har något problem med sin server tror jag, för jag har full internetanslutning och allt annat går klockrent.

Mellan gångerna när jag pausat för att det ska ladda så man kan titta i kanske 2-3 minuter har jag tittar runt efter hästgrejor. Tittat på ridbyxor bla, det är välbehövligt! Hittade dessutom ett par supersnygga ridstrumpor från HV Polo på Hööks, för bara 99:-! Eller förlåt nu ljög jag, två par supersnygga. Finns även snygga pikér, dock kostar de en del .. :p

Nu blir det God natt!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback