God natt

Publicerat av Jennie Börs den 07 Mars 2011 kl. 22:15 i Allt & inget

Nu är det snart dax för sängen för min del. Inte hänt så speciellt mycet intressant idag, faktsikt. Varit upp till stallet och pussat på ponnyerna i alla fall. Ganska tråkigt att ha en hästblogg när man inte kan göra så mycket mer än att borsta lite på dem, men sånt är livet.

Jag har i alla fall bestämt mig för att jag ska svara på inlägget om hur hästarna är att rida. Evita kanske jag inte kan bedömma 100% rättvist, men jag ska försöka i alla fall. Men fortsätt gärna skicka in vad ni tror! (Har fått lite besvaringar över bdb också, dock har jag bara om Miro hittills. Men fortsätt gissa!




Samma ras, men ändå så olika!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback