Dagens övningar

Publicerat av Jennie Börs den 04 Januari 2011 kl. 22:07 i Allt & inget


Den här övningen red vi för Pernilla, hoppas ni förstår alla streck! Men jag ska förklara lite också. Vi börjar uppe vid C och travar över bomserien, fatta galopp någonstans innan A och sedan pluppar över de upphöjda bommarna, vänd dirket rätt upp och pluppa över den upphöjda bommen och efter den bryt av till trav. Trava över bomserien igen och fatta galopp innan C och sist pluppa över de upphöjda bommarna igen. Sedan ska man givet vis rida ut ordentligt innan man slutar, haha.


Den här övningen red vi för Cissi, börja vid det svarta strecket! Vände in och travade bomserien, vända och över nästa för att vända igen och hoppa en stutts. Bryta av till trav innan slalomen och trava igenom den (där hade vi lite allvarliga problem jag och Evita, hihi), öven nästa bomserie och ut på fyrkanten igen. Fatta galopp vid C och galoppera normalt till M där öka lite för att sedan övergå till normal igen vid B för att slutligen korta vid F och bryta av vid A och sedan börjar man om igen. Sedan vän

 

de vi på allt, orkar dock inte måla upp vägar för det! Men då började vi med bomserien mot läktaren och red runt enligt samma princip om ni fattar?

 


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback