Harley - 2 januari 2012

Publicerat av Jennie Börs den 02 Januari 2012 kl. 21:17 i Ridpass - Andra hästar
Idag har jag ridit lite skolhästar, först ut var Harley. Att rida Harley är ungefär som att försöka pussla ihop fyra hästdelar som sitter löst, för att sedan få alla dessa till en och samma häst. Fokuserade på att han skulle komma ner i en lite lägre form, vilket gick ganska bra. Ibörjan var han lite tjurig, kickade när jag la på spöt som en förstärkare av skänkeln när han inte lyssnade tex. Ju mer det släppte i hans kropp, desto finare kändes han.

Han ville gärna springa ifrån arbetet (alla klagar på att han är seg, förstår inte varför han då alltid är jätteframåt när jag rider?), men det ser jag bara som positivt då det finns någonting att plocka av. Kan sammanfatta ridpasset som bra. :)


Hihi, jag och Harlet Julklappshoppning -09!

Kommentarer
Kommentar av: emma

Sv:Ja exakt, istället rotar man längst ner i garderoben för att få tag i alla saker :)

2012-01-02 @ 21:20:51
Blogg: http://emmamohlin.blogg.se/
Kommentar av: emma

Sv:Ja exakt, istället rotar man längst ner i garderoben för att få tag i alla saker :)

2012-01-02 @ 21:22:01
Blogg: http://emmamohlin.blogg.se/
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback