Evita - 24 maj 2011

Publicerat av Jennie Börs den 24 Maj 2011 kl. 21:57 i Ridpass - Evita

Red lektion på henne idag, kadrilj. Hon kändes fin redan från början, positiv och energin bara sprödar! Hon kommer in i ramen ganska på en gång och hon börjar bli så fin i galoppen nu jämfört med i vintras. Nu kan hon spåra bra och hålla en bra galopp, och det blir bara bättre och bättre ju mer styrkan kommer.

En sån snygg kadriljuppvisning hade vi kanske inte precis, haha. Bättre blev det andra gången i alla fall. Evita skötte sig bra, vi gick delvis först och det trivdes hon bäst med. Då gick det att jobba henne bättre, när hon gick efter de andra blev hon springig och ville gärna köra om dem, haha. ;) Men jag är nöjd med tjejen!


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback