Evita - 2 april 2011

Publicerat av Jennie Börs den 02 Maj 2011 kl. 22:01 i Ridpass - Evita
Johanna har själv skrivit det här inlägget. :)
Idag har jag varit med på Erikträning på Evita. Det gick jättebra i början gjorde vi en övning i galopp med och ett blockhinder och ett litet vanligt räcke, på andra sidan där inte hidrerna stog skulle vi göra 2 ca 15 metersvolter. Vi gjorde det i båda varven och sedan hoppade vi lite på några andra hinder innan vi började hoppa banan.  Jag trodde att jag skulle glömma den men det gjorde jag faktist inte.

Evita var i alla fall duktig hela tiden och hon var lungn och inte så på som hon kan vara ibland. Jag är jättenöjd med henne och nu ska jag börja träna på att inte driva med sätet så mycket utan ska istället vara lättare i sittsen och driva med benen.


Bild från förra gången de tränade för Erik. Jag tränade ju själv för Pernilla samtidigt som hon red, därför fotade jag inte den här gången. Förresten, kolla vilka konstiga framben Evita fick på bilden!

Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback