Mina fina

Publicerat av Jennie Börs den 20 Mars 2011 kl. 21:42 i Fotografering





Klara ville att jag skulle fota Gerda i vårsolen innan tävlingarna startade, så tog några bilder på ponnyerna också. Evita är ingen större fotomodell i hagen, helst ska hon stå med mulen i backen .. Så fick passa på när hon tittade upp. Miro stod och halvsov med nosryggen nästan in till tråden (sista bilden), men fick några bilder när han tittade upp. Ska jag ladda upp lite bilder på Gerda också?

Bilderna på Johanna och Evita kommer imorgon istället, ps är ganska segt för tillfället. Men nu fick ni ju lite söta bilder på mina fina i alla fall. ♥


Kommentarer
Kommentar av: Sandra

Jaa, ladda upp bilder på Gerda och från tigerhoppningen!!

2011-03-21 @ 15:22:12
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback