Lätt att ångra sig i efterhand

Publicerat av Jennie Börs den 23 Mars 2011 kl. 15:16 i Utrustning

Det är alltid lätt att vara efterklock, det vet säkert de flesta redan om. Just nu ångrar jag mig något så fruktansvärt att jag inte köpte ett par lindor som jag tänkt göra i höstas. De fanns på Hööks, de var svarta med en ljusblå rand i kanten på knäppningen, se bild nedan.

Då köpte jag de inte för att jag inte hade något schabrak som passade till, för det jag tänkte köpa hade gått ur sortimentet men fanns kvar på internet. Glad för att jag inte köpte schabraket eftersom jag idag inte alls är nöjd me mina schabrak från Hööks. Men nu har jag ett schabrak som jag tror skulle passa superbra med lindorna, mitt HV Polo schabrak!


Så såg lindorna ut, och bilden på schabraket fick ni på köpet. Färgen på det blå på lindorna är inte så skarp i verkligheten, men det gör ingenting i det här samanhanget. Det ljusblå på schabraket är nämligen inte heller så stark. Nu är jag ganska arg på mig själv, haha ...


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback