I paketet fanns ..

Publicerat av Jennie Börs den 18 Mars 2011 kl. 21:16 i Shopping

.. två par vita Eskadron boots! Felicia och Maja "gissade" rätt, haha. De hade nog en ganska stor aning eftersom jag redan berättat för dem. Hittade en annons på Hästnet, så jag mejlade och frågade efter mått så jag kunde mäta eftersom jag inte var 100% med storleken. Prisvärt var det i alla fall, fick två par boots billigare än jag skulle fått ett par för (och då är även frakten medräknad). De var ganska fina också, det enda som ser begagnat ut är spännet och det får man kanske räkna med!

Hade nog kanske inte gjort jättemycket om det var liite större. Det såg lite töntigt ut, men å andra sidan är jag van att se Miro i gummiboots och de sitter ju lixom lite slappare. Men ett vitt schabrak, vita lindor och botse, så snyggt! ♥




Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback