Evita - 25 mars 2011

Publicerat av Jennie Börs den 25 Mars 2011 kl. 22:58 i Ridpass - Evita

Länge sedan ni såg en sånhär rubrik, vavavavava!? :D:D (Okej, förlåt, kände bara att jag var tvungen). Idag har jag i alla fall ridit för första gången på 45 dagar (notera att jag inte red så mycket ordentligt veckan innan det heller). Gud så underbart det var, jag har verkligen längtat efter den här dagen. Evita fick leka lite handikapphäst med mig, säkert kort. Måste tyvärr vänta några dagar till innan jag får rida Miro ..

Det gick i alla fall bra, hon har verkligen blivit starkare sedan innan jag skadade mog. Hon bär sig på ett annorlunda och bättre sätt, även om det inte är topp tio så tycker jag det är bra för att vara Evita. Jobbade enbart på att hon skulle gå fram ordentlig för skänkeln och sätta under sig och söka sig neråt. I galoppen vart det mest bus, kände inte för att pressa henne för mycket utan det blev mest lite bus. Mamma fotade lite, kan säga att jag hade en bättre känsla än bilderna ser ut. Ska bli så skoj at komma igång igen, börja kämpa och nå våra mål. Komma ut och börja tävla, med båda två. Önskar dock att det fanns program med endast skritt och trav för Evitas del. ;)


Så här charmiga var vi idag! Evita ba: "Coolt, det sitter en människa med en svart sak som låter där :D", ja, så fort man ser något spännande måste man gå ur formen. ;) Jag har bestämt mig för att jag ska börja linda oftare, för det är såå mycket snyggt. Nu ska jag bara ta att kapa mina frampaddar så jag kan linda med elastiska lindor.


Kommentarer
Mitt namn är:
Kom ihåg mig

Min e-postadress: (publiceras ej)

Min blogg:

Kommentar:

Trackback